

AJAN GÜNCELLEMELERİ
BRIMSTONE
- Uydu Saldırısı[X] yeteneğinin bedeli 6'dan 7'ye yükseltildi.
- Kuvvet İşareti[C] artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor.
CYPHER
- Siber Kafes[Q] artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.
RAZE
- Nefes Kesen[X] yeteneğinin bedeli 6'dan 7'ye yükseltildi.
VIPER
- Viper'ın İni[X]
- Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
- Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
- Viper'ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
- Viper'ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.
- Çürüme
- Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10'dan 15'e çıktı.
- Düşman çürümesi Viper'ın dumanından çıktıktan sonra yok olmaya başlamadan önce 2,5 saniye daha kalır.
- Yakıt
- Hem Zehir Bulutu hem Zehir Perdesi'ni etkinleştirmek, sadece bir tanesini etkinleştirmek için gerekenle aynı miktarda yakıt tüketiyor.
SİLAH GÜNCELLEMELERİ
CLASSIC
- Sağ fare tuşunun koşmaya bağlı isabetsizliğinin gerekenden fazla olmasına sebep olan hata giderildi.
- Koşma, tabancalara ait genel koşma hata eğrimizi kullandığı için silaha 1,5 değerinde bir isabet cezası ekliyordu.
- Zıplamanın isabetliliği etkilememesine sebep olan hata giderildi.
- Koşma esnasındaki saçılma değişti: 3,4 >>> 2,1
- Esasında bir hata düzeltmesi.
- Zıplama esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 2,3
- Yürüme esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 1,95
- Çömelirken ve sabit dururken sahip olunan isabetlilik oranı %10 arttı.
- Amacımız, çömelirken isabetliliğin artması durumunu tutarlı hale getirmek.
1.04 YAMASININ DİĞER ÖNEMLİ NOTLARI
- Tur öncesi dükkândaki Silah İstatistikleri metin kutusu, istatistiklerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayan grafiklerle değiştirildi.
- Gözlemci mini harita görüş konileri artık takımlara göre farklı renklerde görünüyor.
- Ejder Ateşi Kaplamaları
- Ejder Ateşi Operator kuşanma animasyonunun sesi düzenlendi.
- Operator sürekli olarak kuşanıldığında sesin artmasına sebep olan hata giderildi.
- Düşmanların ayak sesleri kozmetik seslerden daha yüksek önceliğe sahip.
- Ejder Ateşi Yakın Dövüş silahını inceleme animasyonunda artık 1. ve 2. seviyeler için ses efektleri var.
- Reyna'nın etkinleştirmek ve iyileştirmeye devam etmek için Ruh Kürelerine bakma zorunluluğu düzeltildi. Sistem 1.02 Yaması'nda olduğu gibi çalışacak.
- Belirli çözünürlük ve görüntü oranı kombinasyonlarında oynarken yükleme ekranlarının ekranın tamamını kaplamaması hatası giderildi.
Yeni yamalarda görüşmek üzere, Valorant Türk Blog Ekibi.
0 Yorumlar