VALORANT 1.04 Yama Notları [TÜRKÇE]

21 Temmuz 2020 tarihinde Valorant 1.04 yama notları yayınlandı. Devrettiği günün sabahında oyuna eklenmesi beklenen yamada Brimstone, Cyper, Raze ve Viper ajanları için düzenlemeler yapıldı. Bunun yanı sıra Classic güncelleme alırken, silah menüsü ve çeşitli hata gidermeleri yapıldı.

AJAN GÜNCELLEMELERİ

BRIMSTONE

  • Uydu Saldırısı[X] yeteneğinin bedeli 6'dan 7'ye yükseltildi.
  • Kuvvet İşareti[C] artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor. 

CYPHER

  • Siber Kafes[Q] artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.

RAZE

  • Nefes Kesen[X] yeteneğinin bedeli 6'dan 7'ye yükseltildi.

VIPER

  • Viper'ın İni[X]
    • Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
    • Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
    • Viper'ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
    • Viper'ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.
  • Çürüme
    • Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10'dan 15'e çıktı.
    • Düşman çürümesi Viper'ın dumanından çıktıktan sonra yok olmaya başlamadan önce 2,5 saniye daha kalır.
  • Yakıt
    • Hem Zehir Bulutu hem Zehir Perdesi'ni etkinleştirmek, sadece bir tanesini etkinleştirmek için gerekenle aynı miktarda yakıt tüketiyor.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

CLASSIC

  • Sağ fare tuşunun koşmaya bağlı isabetsizliğinin gerekenden fazla olmasına sebep olan hata giderildi.
    • Koşma, tabancalara ait genel koşma hata eğrimizi kullandığı için silaha 1,5 değerinde bir isabet cezası ekliyordu.
  • Zıplamanın isabetliliği etkilememesine sebep olan hata giderildi.
  • Koşma esnasındaki saçılma değişti: 3,4 >>> 2,1
    • Esasında bir hata düzeltmesi.
  • Zıplama esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 2,3
  • Yürüme esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 1,95
  • Çömelirken ve sabit dururken sahip olunan isabetlilik oranı %10 arttı.
    • Amacımız, çömelirken isabetliliğin artması durumunu tutarlı hale getirmek.

1.04 YAMASININ DİĞER ÖNEMLİ NOTLARI

  • Tur öncesi dükkândaki Silah İstatistikleri metin kutusu, istatistiklerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayan grafiklerle değiştirildi.
  • Gözlemci mini harita görüş konileri artık takımlara göre farklı renklerde görünüyor.
  • Ejder Ateşi Kaplamaları
    • Ejder Ateşi Operator kuşanma animasyonunun sesi düzenlendi.
    • Operator sürekli olarak kuşanıldığında sesin artmasına sebep olan hata giderildi.
    • Düşmanların ayak sesleri kozmetik seslerden daha yüksek önceliğe sahip.
    • Ejder Ateşi Yakın Dövüş silahını inceleme animasyonunda artık 1. ve 2. seviyeler için ses efektleri var.
  • Reyna'nın etkinleştirmek ve iyileştirmeye devam etmek için Ruh Kürelerine bakma zorunluluğu düzeltildi. Sistem 1.02 Yaması'nda olduğu gibi çalışacak.
  • Belirli çözünürlük ve görüntü oranı kombinasyonlarında oynarken yükleme ekranlarının ekranın tamamını kaplamaması hatası giderildi.
Yeni yamalarda görüşmek üzere, Valorant Türk Blog Ekibi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar